Wat doet VACCM voor jou?

Kwaliteit

Klantcontact is het visitekaartje van het bedrijf. In veel gevallen is dit namelijk het enige directe contact dat de klant met het bedrijf heeft. Het is daarom essentieel dat er kwaliteit wordt geleverd. Iedere (potentiële) klant wil de vraag immers direct en volledig beantwoord zien. 

De kwaliteit in het antwoord is meetbaar. VACCM meet de kwaliteit van het klantcontact en geeft advies en training over hoe dit kan worden verbeterd. Hiermee kun je over iedere periode zien of de Customer Service naar behoren functioneert. 

Trainen van new-hires

We ontwikkelen een trainingsmodule speciaal afgestemd op wat jouw bedrijf nodig heeft. Zo weet je dat jouw medewerkers de essentiële taken leren die ze nodig hebben om jouw klantvragen effectief en efficiënt te beantwoorden.

Met onze training module weet je binnen 14 dagen of de new-hire een match is met jouw bedrijf. Zo vergroten we de kans dat je alleen verder gaat met de juiste mensen.

Start-up development

Jonge ondernemers met een droom hebben vaak een goed idee waar ze naar toe willen, maar geen goed beeld hoe ze daar moeten komen. VACCM kan jou helpen bij het maken van een roadmap.

We helpen jou met het ontwikkelen van jouw visie en werken uit in welke volgorde de verschillende onderdelen aangepakt moeten worden. Dit maken we zichtbaar in de juiste planning software waarmee alle stakeholders binnen het bedrijf op de hoogte zijn en blijven van alle vorderingen.

Ook schrijven we de benodigde procedures uit en maken we een bibliotheek aan waar we alle belangrijke documenten van jouw bedrijf kunnen bewaren.

Reviews

Online reviews zijn tegenwoordig de norm en elk bedrijf krijgt er mee te maken.

Het is daarom belangrijk om die reviews goed te analyseren en dan met name de slechte reviews.

Voor (potentiële) klanten geven reviews een inzicht in het reilen en zeilen van een bedrijf en hoe een bedrijf met haar klanten omgaat.

Analyse van reviews geeft dus waardevolle inzichten in de klantwaardering en maakt inzichtelijk op welke vlakken een bedrijf zich kan verbeteren.

VACCM zorgt voor een zichtbare aanwezigheid op reviewsites door snel en accuraat te handelen bij positieve en negatieve berichtgeving over jouw bedrijf, zodat klanten een vertrouwd gevoel krijgen bij het lezen van de reviews.

Social Media

Je kunt als bedrijf tegenwoordig niet meer zonder social media. Het is een relatief eenvoudig medium om goedkope naamsbekendheid mee te verkrijgen.

Zelfs wanneer je alleen de basisfunctionaliteit gebruikt kun je al snel een grote groep mensen bereiken.
Ieder bedrijf heeft daarom wel een pagina op de bekende social media kanalen.

Deze kanalen moeten dan echter ook wel actief beheerd worden. Klanten zullen nu eenmaal nooit uitsluitend lovende berichten sturen.

Het is daarom belangrijk om kritische noten direct te kraken. Zo zien potentiële klanten dat je kritiek serieus neemt en in staat bent om snel en professioneel te reageren op vragen.

VACCM kan voor jou dit domein oppakken. We brengen in kaart welke kanalen er door jouw klanten het meest gebruikt worden en maken een plan hoe je het beste kunt communiceren via de verschillende kanalen. Vervolgens implementeren we dit plan in jouw bestaande Customer Support.

Virtual assistent

VACCM biedt uitgebreide Virtual Assistant services waarbij we het management volledig ontzorgen door o.a. het overnemen van administratieve taken, bijhouden van agenda’s en het redigeren van teksten.

Ook kan een VA worden ingezet als ondersteuning voor een (bestaande) klantenservice en de daarbij behorende werkzaamheden zoals het afhandelen van klantcontact, het reageren op reviews en het monitoren van verscheidene Social Media kanalen.

Zo kun je je zelf druk maken om de belangrijke zaken.